hemhemma :)


2009-11-12 @ 23:08:47

Det är skönt att få komma hem emellanåt!
Det gick bra att köra hem, utan gps:en. Blev en liten omväg så det tog längre tid än det brukar. Och jag fick ringa papi några gånger också, men hem kom jag ju i alla fall! ;)
Fick massa god mat, och satt och pratade ikapp med mor och far, sen har jag sytt fast dom senaste märkena jag införskaffat mig på overallen. Imorgon eller på lördag ska jag pallra mig till nån affär där dom säljer tyg och köpa tyg som jag ska skriva mitt namn med på overallen. Typ alla andra har gjort det, haha, jag har inte köpt revärer än heller :p Borde nog försöka sova nu, ska upp kvart i sju ocxh runt halv åtta åker jag in till stan för att få frillan fixad hos elli :) Sen blir det en sväng förbi gustav. Hade förresten tänkt plugga på tåget ner till Linköping på lördag, men mina snällaste föräldrar låter mig ta bilen ner igen :D Nu är jag ju van vid att ha bilen, vafan, cykla ut till Tornby för att handla på Ica Maxi, whhaaat, gör man sånt?! Haha, nej men det är bekvämt som fan. Och verkligen värt det, kör inte så mycket, mest när jag ska handla eller hem till tyo Tom som bor i fel ände av stan, så blir inte dyrt heller. Och det är billigare att tanka och köra hem än att köpa tågbiljett (strax under 300kr kostar tågbiljetten, sjukt dyrt ju, 600kr för att komma hem och tillbaka ner igen!). Tankar jag för 300kr kommer jag hem och sen tillbaka till Linköping igen. Nog om det nu. Ska försöka bli trött så jag får sova. Kommer vara död imorgon kväll, har sovit så förbannat dåligt hela veckan, max fem timmar varje natt, det blir jobbigt efter några dagar..
Nej nu ni, nu blir det antingen en film eller så letar jag rätt på någon bra bok. Good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0