frågetecken


2009-11-16 @ 18:02:39

Det känns inte lätt idag, även om jag skrattat och härjat en massa. Det är lätt att skratta i kul sällskap, men det är lika lätt att deppa ner sig när man blir ensam. Har varit ut till Tornby och Ica Maxi för att handla, hade ingen frukost imorse, så det behövdes. Ska iväg till campushallen för lite spinning runt sju. Skulle hellre krypa ner i sängen och bara sova, men eftersom jag va hem i helgen blev det ingen träning, så det är bara att pallra sig iväg. Har hunnit laga lite matlådor också, slipper jag bry mig om det resten av veckan. Är ledig på fredag förresten, då blir det väl städa igenom lägenheten, Elli kommer på lördag och stannar tills på måndag. Och nästa helg kommer Sofia, så jag har två bra helger framför mig. Och därefter är det lucköppning (typ sittning tror jag?) och på fredagen är det luciafest! Känns bra att jag har lite saker planerade, skulle nog tyckt att det var jobbigare annars. Nej nu ska jag ta reda på exakt vilken tid spinningen börjar, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0