fördriver tid


2009-11-19 @ 14:34:50

nere i Bihålan! Världens bästa tidsfördriv alltså, det är så svårt att få något vettigt gjort här nere :p
Fast jag och Louise har faktiskt skrivit labbrapporten på gårdagens labb, skööönt!
Nu börjar snart torsdagskröken utanför i Baljan, man kanske ska ta sig en öl? Höhö..
Ledig imorgon, ska dock träna och sen tror jag att jag & Tom ska ringa lite företag. Får se hur det blir. Måste städa lägenheten. Fast det tror jag att jag kommer göra ikväll, det är verkligen überstökigt! Elli kommer på lördagefter hon slutat jobba, Louise korridor har fest och största delen av klassen ska dit så jag tänker dra med mig Pellan :p Sen ska vi nog till en av studentkrogarna, det är allsång nu på lördag, hihi! Så jag är pepp på det, ska bara peppa till Elinor också :p Sen vill jag se New Moon på söndag, undra om Elli vill sen den också? Huuum. Nej nu ska jag fortsätta fördriva tiden, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0