det tar sig


2009-11-17 @ 13:47:22

Jag är sämst alltså. Jag kom inte upp imorse och missade första föreläsninge, haha :p Men det är så sjukt jobbigt att gå upp när det är grått och regnar utanför fönstret?! Plus att jag var trött..
Har suttit kvar i Bihålan en stund efter vi slutade, jag försökta ta mig i kragen för att plugga. Gick inte alls. Så nu är jag hemma och ska försöka plugga. Jag måste verkligen. Klockan fem ska jag iväg på step, så blir nån timme innan och nån timme efter. Låter bra så här i teorin, sen vet jag at jag kommer behöva laga mat, städa lite och kolla på tv, höhö.. Dagarna går ändå rättså fort måste jag säga. Mhm. Nej nu jävlar är det jag som öppnar organkemiboken, morrrrr!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0