det snöar


2009-11-04 @ 17:37:33

Och ligger kvar på marken, uuusccch!
Jag fixade AK2an, en 4 där också, känns jätttebra :D Betyder att jag inte har några omtentor i januari och är ledig från 21 dec till 18 jan :D Ska försöka jobba hos far min nån vecka då, jag vill ha pengar och köpa massa kläder :p Inte betala dumma räkningar med, eller köpa tråkig mat.. Nej, bara massa kläder, hihi!
Har spenderat dagen nere på stan med Louise, men träffade typ hela klassen, alla var ute efter något till herr&dam :) Kom hem strax efter fyra, sen dess har jag & jakke städat här hemma, dammtorkat, dammsugit och skurat. Så nu är det rent och fint. Sen är det npån jävel som är inne på min spotify hela tiden?! Jag vet att elinor har mitt lösenord, men hon säger att det inte är hon, och sen tror jag gurra har det också, men han säger nej det är inte han som använder det. Så jag blir lite fundersam.. Nu ska jag laga mat, men kommer inte hinna käka, ska iväg på spinning halv sju. Busy day, men jag gillar't! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0