det försvann?


2009-11-20 @ 12:10:34

Jag skrev ett inlägg men det bara försvann?
Jag skrev typ: solen sken, jag blev på bra humör. Sov jättelänge idag, i love it. Lägenheten ser förjävlig ut, måste städa, men det tycker jag är kul. För det blir rent. Och det luktar gott. Funderar på om jag ska åka ut till IKEA, Louise ville att vi skulle åka dit. Jag behöver köpa lite grejer till lägenheten. Vi börjar få ordning på den nu, det har kommit upp tavlor och annat tjafs på väggarna. Ljus ska jag köpa. Och tavelupphängare. Bland annat. Och så sitter jag och lyssnar på en massa 90tals musik, gör en glad. Typ det där skrev jag. Fast mycket längre :p Haaha, nu ska jag klä på mig och sen sätta igång med städningen, skickade nyss in jakob på hans rum. Om han är ivägen när jag städar blir jag aggressiv. Han får ett fripass från städning idag, för det blir bättre när jag gör det själv, hihi, tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0