can't sleep


2009-11-09 @ 01:10:45

Kan bero på att jag sov till ett, eller så är det för att jag tänker alldeles för mycket?
Jag har hur som helst tänkt igenom saker, och fattat beslut. Det var inte lätt, men nu när jag äntligen fått klarhet i saker och ting känns det trots allt bra, man mår inte bra av att inte veta.
Men inte fan somnar jag för det, snarare tvärtom..
Batteriet dör snart till datorn, orkar verkligen inte gå upp och fixa sladden, så vad gör jag om exakt 19 min när datorn blir svart? Där har jag något nytt att fundera kring. Har egentligen ingen panik med att somna, skulle kunna sova ut imorgon om jag vill. Men det vill jag inte, jag vill upp och plugga. Och äta, nu är jag hungrig, men man ska inte äta mitt i natten. Fy. Har inga böcker att läsa heller, jag har läst alla. Jag vill till IKEA och köpa en hylla imorgon. På tal om nåt hel annat, hur är det med er, ska ni ta vaccinet mot svinsjukan? Jag kan inte bestämma mig.. Jag vet att jag lätt och ganska ofta blir sjuk, så blir jag smittad fattas det väl bara att jag går och dör. Och det vill vi ju inte ska hända, eller hur?! Men samtidigt, jag sätter mig på tvären till att ta det för att alla är så enormt hetsiga och överdrivna, jag känner inte en enda person som blivit smittad än? Tja, vi får väl se hur det blir. Lär ju ångra mig om jag blir smittad och trillar av pinnen. HAHA, trillar av pinnen, vad kom det ifrån? Ser ni, jag är trött egentligen, för jag ligger just nu och tycker att jag är rejält rolig :p
Nu dör datorn soon, natti natti på er, hoppas ni får mer sömn än det ser ut som jag kommer få inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0