blir bio ikväll


2009-11-19 @ 16:42:18

med Lollofis. Jag var partysugen. Men bio duger mycket väl :D Vi ska se 2012, jag har fått för mig att det är värsta biofilmen (alltså en sån film man MÅSTE se på bio) och att den kommer vara jättebra. Det hoppas jag att den är nu också!! Är på bra humör idag, även om morgonen startade lite, hum, jobbig.. Är ju fredag idag! :D Wiiiie! Det är skönt med en riktig långhelg. Det spöregnar. Jag måste bara ta bilen ner till stan, haha, slött är det men vafan. Kul att sitta hel genomblöt på bion?! Inge kul alls faktiskt! Så bilen blir det. Nu ska jag äta lite kladdkaka som är kvar från igår, hihi, nämnde jag det? Att vi skulle pluggat egentligen men blv en massa godis och tom gjorde en kladdkaka åt mig? Mumms var det i alla fall! Nehej ni, nu ska jag få tag i Lollofis, tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0