är det inte konstigt


2009-11-18 @ 12:45:48

att jag är frisk? Och att jag har varit så frisk den senaste tiden?! Peppar peppar ta i trä! Jag är positivt förvånad, alla omkring mig blir sjuka, men inte jag? Nej nu ångrar jag att jag ens skrev det här, är ju klart jag komemr bli sjuk nu.. Hum. Men jag tror att det hjälper en massa att man tränar och håller igång. Skulle jag sluta träna nu skulle jag bli sjuk direkt. Så därför ska jag & Louise boxas ikväll (Y) Har haft labb på förmiddagen, en ganska seg en var det också. Men nu är det gjort i alla fall! Sitter och väntar på att tom ska ringa, vi ska plugga är det tänkt. Får hoppas han inte glömmer bort mig!! Nej nu ska jag plocka i diskmaskinen, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0