ännu en ny vecka


2009-11-30 @ 12:39:18

Jag sov till halv tolv idag. Fy fasiken vad skönt det var! Har bara en föreläsning kl ett, sen blir det lite plugg med Tom och klockan sex är det step med Louise som står på schemat :) Veckodagarna bara springer förbi, känns som det är måndag och söndag hela jäkla tiden?! Men man säger väl att tiden går fort när man har roligt?
Denna vecka är en partyvecka, sittning på torsdag, Lithe Blås Lucia fest på fredag och sen pratades det om utgång till NH på lördag. Är dock tveksam till att jag kommer orka lördagen, haha! Vi går snart in i tenta-p också, känner hur det blir färre och färre förläsningar vilket är lika med en massa pluggtid. Dags att börja ta vara på den kanske?! Helgen var en bra helg, Sofia kom ner på fredagkväll, vi lagade mat, kollade Idol och pratade ikapp litegranna :) På lördagen var vi ner till stan och handlade lite kläder, mötte upp Louise och fikade. Sen blev det partaj på kvällen, kegfesten, jag hade jättekul, även om det kändes som det spårade litegranna på slutet, höhö! Och gårdagen spenderade jag till sängs, Carro kom förbi en sväng och det var kul att se henne en stund :)
Det är verkligen jul jättesnart, men jag har inte fått några riktiga julfeelings än, kanske inte kommer komma förrän jag kommer hemhem, den 21 eller 22?! Hur som helst, nu ska jag försöka lista ut vilken sal föreläsningen är i, måste iväg snart. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: L O V I S A

fin blogg! :D

2009-11-30 @ 13:00:37
URL: http://youwantmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0