vilket väder :D


2009-05-02 @ 14:10:29

Helt underbart!
Har suttit ute och läst i solen i nån timme, nu ska papi ställa sig och grilla, riktiga sommar-feelings får man! Gårdagen spenderade jag med min gustav, åkte hem till honom runt ett, vi låg och mös, gick och åt pizza, åt en massa glass, hihi :) Åkte hem till Virsbo senare på kvällen, och vi fördrev kvällen med några filmer, puss på min gustav <3
Idag hjälpte (tittade) jag gustav byta däck, så nu har jag lärt mig det också!
Resten av dagen ska jag spendera hemma, ta det lugnt. Försöka få det sista medicinarbetet gjort., skulle vara skönt. Annars så har jag laddat ner matrix-triologin, så ska försöka ta mig igenom i alla fall två av filmerna idag :P Är inte helt kry, har ont i halsen och kännermig allmänt hängig. Har verkligen inte tid att bli sjuk nu! Förresten! Det är ju maj nu, fan va fort tiden gå alltså! :D Nehej, nu ska jag sätta mig ute och vänta på mat, tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0