vilken torsdag


2009-05-07 @ 15:14:57

Är klar med maE nu, nationella gick väl sisådär, första delen gick galant, andra mindre galant. Ska inte skylla det på att jag inte mådde bra, men nog spelar det allt roll när det gäller ens motivation & ork. Nu är det slut i alla fall. Har varit en bra dag, även om jag som sagt är sjuk fortfarande. Lite arg på min kropp för att det inte släpper! Fick veta av Annika att både svenskan och engelskan gått galant, så jag är mycket nöjd och lättad. Nu är det bara ma breddning och fysiken kvar. Eller bara och bara, båda proven är betygsavgörande. Pratade med ingis om vårt PA också, bara små saker att ändra på sen är det helt klart, och betyget verkade det inte vara nå problem med :D Ideligen goda nyheter idag! Nu sitter jag i sängen och är utmattad. Ska sova en stund, sen städa mitt rum. Kommer komma hit lite people imorn innan vi gårtill folketshus för att fira pernilla :) Dock är jag inte på topp för firande av något slag, jag & gustav går dit en sväng och kollar läget och är lite sociala, men blir nog att dra sig hem hyfsat tidigt, jag behöver bli frisk nu!  Haha mini ligger så jag ser inte vad jag skriver! :P Lite tråkigt känns det inför imorn, jag var taggad som fan att dricka, dansa och träffa folk som man inte träffar allt för ofta nu för tiden. Får göra det sistnämnda i alla fall.
Nej nu ska jag sova ett tag,så kanske huvudvärken försvinner, slisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0