svängen till stockholm


2009-05-05 @ 09:53:54

Åkte och hämtade upp Sofia runt halv tio sen bar det av mot huvudstaden. Pappa hade ksrivit ut vägbeskrivning från eniro. Den hjälpte oss inte allt för mycket, jag hann bli en hel del nervös och Sofia fick skratta litegrann innan vi började se skyltning mot Globen. Väl där var det knöckfullt med bilar, min oootrooligt smarta pojkvän med lika otrooligt smarta kompisar; ingen hade batteri eller pengar på mobilen. Efter många om och men hittade jag dom i alla fall. Och att ta sig ut därifrån var inte det lättaste med tre ganska glada fyllon i baksätet som härjade så jag och sofia varken kunde prata eller tänka :P Men hem kom vi, halv tre störtade jag & fialotta i sängen, jag slocknade direkt kan jag lova! Sovmorgon tog vi också, eller jag har ju det jämt men. Nu gör sofia sig vacker och jag ska endast sätta på mig lite deo och en tröja, är inte i form för något mer avancerat. Låter som en kråka/karl när jag pratar. Är i alla fall väldigt tacksam för att sofia gjorde mig sällskap igår, då det var hon som guidade mig ut från storstaden och på rätt väg hem.
Tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0