söndag tre dagar i rad


2009-05-03 @ 10:57:16

Ja, fredagen kändes som söndag, gårdagen kändes som söndag, and guess what, idag känns också som söndag (vilket det ju också är). Konstigt! Jag är förresten helt röd på min näsa, inte för att jag är sjuk, nej utan jag brände mig igår i solen. Min näsa ser ut som ett stoppljus! Skulle egentligen ut & gå med pellan idag, men min kropp pallar inte, har legat och hostat slem och svettats hela morgonen. Så mina planer för dagen är att repetera maE inför nationella jag har på torsdag. Suck. Men sen ringde gustav igår kväll, och lockade med att laga lax och nåt mer som lät jättegott åt mig idag om jag kommer. Så jag ochmin mage kommer nog att pallra oss till västerås lite senare i eftermiddag :) Wiihoo, jag är klar med medicinsk grundkurs nu!! :D :D Tog mig igenom sista arbetet igår, och det blev faktiskt ett ganska bra ett också! Den lättnaden jag känner nu, den går fan inte att beskriva. Nu har allt magont p g a den kursen försvunnit i alla fall!
Förresten! Igår kom annorna förbi en sväng, skulle hämta lite grejer, vi snackade födelsedagspresent som kommer bli skitrolig, och vi snackade midsommarplaner som om dom genomförs också komme vara great :D Nej ja kan inte vara annat än på bra humör, fast jag egentligen mår skit och antagligen borde stanna hemma från skolan imorn.
Tuuudeeluuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0