så var ännu en helg förbi


2009-05-10 @ 11:31:44

Men vilken mysig och skön helg det har varit :) Stannade hemma från skolan i fredags, skönt som fan! På eftermiddagen kom gustav&runken, vi åt och dom drack öl. Efter sju kom pellan, becca & micke. Vi flickor gjorde oss fina, sen satt vi och snackade och runt halv tio drog vi till folketshus. Där var det en massa bekanta, trevligttrevligt. Men jag mådde inge bra, orkade inte med nånting, blev trött av att bara prata. Så jag pallrade mig hem strax efter tolv. Och en timme senare kom min inte alltför nyktra pojkvän hem, jag hade i alla fall roligt åt hans försök att inte ramla av sängen och undvika att smälla i dörrarna :P Lördagen spenderade vi mest i sängen, dock lagade vi mat (tacos, mumms!) och spelade lite kort med mormor. Jag blev sur för jag förlorade. har haft ångest för att jag inte tagit tag i breddningen än, men det ska jag göra idag, skickade hem gustav tidigt så han inte stör :P Men ändå sitter jag här. Och istället för att plugga ska jag börja packa lite smått inför onsdagen. Jag älskar att packa! Det är kul! Jag brukar alltid ha för mycket emd mig, men ändå är det alltid något jag saknar :P Konstigt! Jaja, så nu ska jag roa mig med det ett tag, sen är det matte som gäller resten av dagen. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0