puurrrpurrr


2009-05-31 @ 21:37:04

så låter katten.

Vilken skön och lång helg! Inte för att den i praktiken varit längre en någon annan helg, så  känns det ändå som om det var flera veckor sen jag var i skolan sist. Pratade nyss med gustav, han ligger hemma och är sjuk. Vi var till runken och grillade & drack lite igår, gustav blev jättehängig och vi var hemma redan innan tolv. Sen låg han och svettades på mig hela natten, inge mysigt alls! :P Så jag lämnade honom illa kvickt idag, jag har absolut ingen lust att bli sjuk nu. När jag kom hem la jag mig ute och solade, lovely! Bara det att det nästan är omöjligt att somna i tid nu när det är ljust ute så länge, vafan, klockan är redan halv tio och solen skiner fortfarande. Fast jag sitter i alla fall och gäspar,  skulle behöva en god natts sömn. På allvar så har jag sovit dåligt alla nätter den här veckan, antingen handlar det om endast några få timmars sömn, eller så som inatt, så har jag vaknat typ en gång i timmen. Skapligt drygt! Imorgon ska jag leka med pellan, vi ska luska ut något roligt vi kan göra tillsammans för att fira att vi tar studnten snart :) Vi har ju faktiskt tagit oss igenom dom här tre åren tillsammans, om än på varsitt håll! Vi måste fira att vi tar studenten, att elli har jobb & slipper vara arbetslös, att det gick så bra för henne på gesällen, att jag klarat av skolan riktigt bra och att vi har en massa kul framför oss :) Jag är så otroligt glad i elinor, hon är min gullhöna, har hon jämt varit! Nu ska jag kolla film, eller läsa, eller kolla på tv, eller försöka sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0