nu är jag lättad påriktigt!


2009-05-26 @ 12:06:31

Vi skulle få rillbaka resultatet av gårdagens fysiknationella idag, bara lite prelimnärt, men ändå tillräckligt för att veta om man kan gråta eller skratta. Jakob hade lovat ordna så han fick veta mitt resultat eftersom jag stannade hemma idag. Efter 40 min in på lektionen och han hade fortfarande inte hört av sig var jag bombsäker på att jag fått IG och han inte vågade berätta för mig. Tillslut ringde jag sofia, hon kollade upp det och ett underbart,vackert VG hade jag fått! Sen skulle osten kolla upp sol-uppgifterna men jag räknar inte med att få några sådana, jag är så otroligt nöjd med VG för då är slutbetyget klart. Det är nästan så jag vill gråta en skvätt! Men jag har alltid så svårt att tro på saker och ting; tänk om osten kollat upp fel person, tänk om han vetat att det var mig han skulle titta resultatet på men råkat kolla på någon annan, eller tänk om han räknat jäääättefel vid rättningen?! Men dom tankarna skjuter jag bort nu. Eller försöker göra i alla fall. Nu försvann min sista magont i alla fall, ska snart upp och om jag orkar, så ska jag städa mitt rum och fortsätta i resten av huset. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0