"män-i-skor"


2009-05-29 @ 21:35:43

Haha!
Själva dagen i huvudstaden var kanske inte tipptopp; ont i fötterna plus att trots SEX TIMMAR runt på stan så hittade jag NADA att spendera mitt alldeles färska studiebidrag på, däremot var hemresan riktigt rolig! Alla härliga stolskott i klassen kan man faktiskt ha riktigt roligt med :) Hihi! Folk lär ha trott att vi inte var mer än 13 år gamla om dom bara lyssnade på oss (för vi ser förhoppningsvis äldre ut än 13 :P) Disputationen var väl sisådär, jag fattade till en början men när diskussionen satte igång var jag lost och somnade nästan! Men nu är det avklarat i alla fall, och så farligt var det ju torts allt inte. Nu sitter jag ensam hemma, mamma har dragit ut och leker ung igen, och någon riktig klarthet över vad far min sysslar med har jag inte fått. Kommer hur som helst somna tidigt ikväll, gick ju upp kvart äver fem imorse :O Imorgon ska jag hem till gurra, först ska vi ut på stan och leta studentpresent till mig, sen ska jag också försöka hitta ett par skor till studenten. Sen ska vi käka ute, och på kvällen ska vi iväg och grilla. Kan nog bli en skön dag, ska ju bli riktigt varmt :) Förresten, många tog ju studenten idag i Stockholm, inte lite man längtade när man såg dom fara omkring och stänka öl på varandra (hemskt fånigt tycker jag och sofia, och tackar för att vi inte har samma tradition här uppe!). Men det finns mycket fånigt nu för tiden, och det är ju som det är med det. Jag tycker just nu bara det är kul att inte göra så som man tydligen ska. Hihihi! Jag kan nog vara en liten dummis jag också, skål för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0