jag vill ha onsdag NU


2009-05-11 @ 15:05:50

Kollade nyss in temperaturen i turkiet dit jag & gustav ska, på torsdag (som blir vår första hela dag) skulle det vara 29 grader, likadant på fredagen. Jag börjar undra lite smått om jag kanske skulle köpt en högre solkskyddsfaktor, 15 är inte mycket för mig när jag inte tål solen så värst bra! Och eftersom det kommer bli första gången sen förra sommaren jag kommer vara i solen är det en betydligt större risk för dumma, hemska, onda soleksem. Usch vad jag hatar det! Funderar på att tvinga iväg gustav och köpa en starkare solkräm, typ 25 eller något ännu högre :P
Kom typ nyss hem från skolan, ingen direkt jobbig dag. Dock har jag lite ma-breddnings plugg att se fram emot i eftermiddag. Bara det att jag blev totalt otaggad när jag satt mig i bilen och åkte hem från skolan; jag vill bara gå & lägga mig. Men imorgon, runt två tror jag, är jag klar med all matte. Eller får dumma dumma extra uppgifter, visserligen valfria att göra, men som det känns nu kommer jag behöva all extra credit man kan få för att få till ett bra betyg i breddningen. Haha gustav kommer få kul med mig den kommande veckan; både matte & fysik som jag bör försöka få lite gjort på under semestern. Nehej, undra om jag ska sticka till ica och köpa godis eller glass så jag kan ge hjärnan ett par sockerkickar så jag orkar med allt. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0