jag mådde illa


2009-05-26 @ 08:56:38

Igår kväll ville jag inget hellre än att dö. Jag kom hem med huvudvärk, vid fyra la jag mig och sov i tre timmar. Strax efter jag vaknat började jag spy. Nog för att det är jobbigt att spy, men det kan man ta, däremot höll jag på att avlida på grund av den där jävla huvudvärken. Jag kunde inte titta eller röra ögonen för då ilade det i hela skallen, och att prata var en pina. Mamma trodde att jag kanske hade migrän, men spyr man då 8 gånger? Haha jag vet inte. Somnade av utmattning efter tolv, vaknade igen vid fyra och märkte att jag inte mådde ille längre, än har jag fortfarande huvudvärk, dock inte lika farlig som igår. Skulle ju till västerås och köpa smycken till balen imorgon efter skolan idag. Det blir nog inget med det, inte för att jag tror att jag kommer spy nå mer men det skulle kunna bli ganska otrevligt om det visar sig att jag trott fel. Fast pappa ska in till maxi bara, och handla lite grejer till bålen vi ska göra imorgon innan vi åker till färna herrgård. Och där vill jag införskaffa mig lösnaglar. Har aldrig någonsin haft långa naglar, skulle vara fränt och prova, fast dom skulle nog hinna gå av innan imorgon kväll. Men papi var även han tveksam inför att ta med mig till stan, han vill inte bli smittad och inte ha spy i bilen :P Fast missminner jag mig inte så smittar magsjuka innan den bryter ut, och det har den ju som sagt redan gjort. Jag kom på att jag inte behöver köpa nå halsband till balen, för när jagfyllde 16 fick jag ett jättefint halsband av mami&papi, silver med stenar i inte direkt något man bara har på sig en vanlig dag. Sen har jag terroriserat både anna & becca angående örhängen, så skulle förbi dom både ikväll och titta om jag hittar något som passar :) Men mina krav är inte höga, vill bara ha "diamant" örhängen, något litet som bara glittar till lite. Matchar halsbandet liksom! Nog om det, nu ska jag proppa i mig några alvedon så jag blir av med den lilla huvudvärk som fortfarande hänger kvar sen gårdagen, tudelu & hoppas jag inte smittat någon annan igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0