jag är smutsig


2009-05-04 @ 19:22:02

och i ett enormt behov av en dusch!
Kollade nyss min mail, och såg att jag fått klänningen jag köpt på tradera såld! Blev t o m så att jag tjänade hela 30 kr på den ;D Känns skönt, var lite orolig för att ingen skulle vilja ha den. Får bara hoppas att det inte var nåt oseiöst, och så är jag stuck with the dress igen. Slängde i alla fall iväg ett mail till köparen nyss.
Riktigt seg dag det här. Hade tänkt försöka mig på lite matte-plugg, men jag har helt enkelt inte orkat! Känner att jag borde stanna hemma imorgon också, men jag har saker som är i behov av att tas tag i. SuckPustStön. Har suttit och kollat upp vädret på stället jag & gustav ska till nästa onsdag, inte direkt rekordvarmt, men ligger på runt 25 grader, och det ska vi nog klara oss på :) Just nu ser jag bara fram emot att få koppla av och spendera tid med gustav. Och om det är bra väder är det väl skönt det också. Ska bara hinna bli frisk först! Vill blir frisk tills på fredag, då blir det 18års fest för Pernilla i folketshus, ska bli roligt :) Nehej, om jag kanske skulle ta och duscha? Eller sova en stund..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0