jag är klar med gymnasiet nu! :D


2009-05-25 @ 14:12:17

Idag gjorde jag mitt allra sista prov på gymnasiet, jag har INGENTING kvar att göra!!! Hur provet gick är inte anledningen till att jag är glad, skulle snarare vara deppig och nervös. Men nej, att bara veta att jag gjort mitt nu, nu finns det inte längre något kvar som kan påverka betygen hit eller dit. Sen är det typ bara fysiken där jag inte vet betyget, fick tillbaka matte e & breddning idag & det hade gått strålande :) Nej nu sitter jag här med huvudvärk men trots det är jag glad, upprymd och ja, lättad. Dock vet jag att ikväll när jag lägger mig i sängen kommer hela fysikprovet spelas upp i huvudet och jag får ångest & panik. Och imorgon innan vi får tillbaka det.. Ojoj, kommer vara nervös så det bara skriker om det. Men det är imorgon. Nu är jag bara glad över att inte behöva plugga nå mer på ett par månader.
Det är över nu, som gyllene tider sjunger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0