hur klarar ni av det?


2009-05-26 @ 21:21:42

Har nyss fått på mig mina lösnaglar, och måste medge att det är snyggt med lite längre naglar. Dock är detta den kortaste modellen som finns, och det är tillräckligt för mig. Jag fattar inte hur en del tjejer klarar av att ha t o m längre naglar än jag har nu?! Dom är ju ivägen hela tiden? Jag slår vad om att jag tappat minst 2 naglar innan jag enskommer iväg på balen :P Som jag nyss sa till elli; jävla tur att jag inte har mens nu! Lite osmakligt att ta upp det, men vafan, är ju min blogg :P Om jag hade haft det skulle det nog leda till en massa otrevliga saker! Hhi! Var förbi både annao becca o letde örhängentills imorn, hittade ett par vinnare hos becca :) Hann med lite skvaller och annat trevligt också :) Nu är jag i alla fall redo för bal; naglarna är på, tånaglarna målade, benen rakade (inte för att någon på balen kommer se mina ben, men om man ska va fin vill man ju vara det både där det syns och där det inte syns:P), nyduschad, ögonbrynen sitter iaf inte ihop osv osv osv! Hihi! Nehej, omjag kanske skulle äta lite, har bara ätit fil idag, och igår åt jag lunch i skolan, sen inge mer. Eller så kollar jag film istället, mer avslappnande!
Wiihoo, bal imorgon, jag längtar som fan faktiskt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0