fyskäms liza!


2009-05-21 @ 22:06:04

Min tanke var ju att plugga fysik idag. Det gick väl inte så värst jättebra. Eller, det gick inte alls faktiskt. Först skulle jag lägga upp massa bilder från resan, åka och handla (mamma & pappa tog en sista minuten och befinner sig nu på mallorca!), laga mat, sen var det 2 avsnitt av lost jag inte sett, tvätta alla kläder jag haft med på resan, klockan nio började dirty dancing 2. Min älskling javier, jag får rysningar som bara den av den där filmen, mumma säger jag bara! Och som ni märker, så har hela min dag gått. Var är min självdisciplin?! Tur att jag & jakob ska slå våra (o)smarta skallar ihop både imorgon och på lördag för att försöka reda ut alla fysikens mysterium. Snark! Nej nu börjar dd igen, tillbaka till min loverboy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0