fint väder nu


2009-05-13 @ 08:16:02

Det ser skönt ut ute! Härligt! fast det får mer än gärna regna här hemma i sweden den näst kommande veckan :P Nu är det mesta packat och klart, mami tvingade mig att ta ut lite kläder från väskan igår för den va överpackad :P Hur som helst, ska till skolan och vara med på biologin, geografin och sen skulle vi äta middag, alla som varit med på matte-tävlingarna, och som hjälpt till när det varit öppet hus i skolan. Hinner nog inte stanna hela tiden, måste vara hemma innan ett, för jag o papi ska hinna förbi hos gustavs föräldrar i ramnäs och hämta lite grejer gurra behövde därifrån. Sen hämtar vi upp min man i stan och sen bär det av :) ÅÅh, imorn vid den här tiden kommer jag ligga ute och sola i 30 graders värme, det ni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! Ni får ha det så skönt nu :)

2009-05-13 @ 09:36:13
URL: http://pernillalonnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0