finally friday!


2009-05-08 @ 10:30:08

Jag mår bättre idag. Imorse kunde jag sova för första gången på en vecka, har haft en tendens att vakna 5-6 nu när jag varit sjuk. Men imorse, då ville jag sova. Fast det fick jag inte, för jag blev sms-terroriserad hela tiden. Så jag gav upp! Ska strax fixa frukost och sen måste jag städa mitt rum. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig ikväll? Har inte haft någon möjlighet att hinna köpa något nytt. Vid femtiden kommer gustav & runken, och efter sju kommer elli, becca & micke förbi. Jag hoppas jag kommer må bra hela dagen & kvällen, vill inte gå hem typ 10 ikväll bara för jag känner mig hängig.
Nej nu ska jag  bråka lite med doris, tjinigs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0