fin lördag


2009-05-30 @ 15:41:19

Underbart härligt väder! Nästan så man vill bada nu..
Igår kväll gjorde jag någit väldigt oväntat; jag fiskade :O Haha jakob skrev och frågade om jag skulle med och fiska ute i deras stuga. Jag sa ja innan jag hann tänka mig för och 40 min senare satt jag ute på sjön. Det var faktiskt väldigt trevligt, och som tur var så fick vi inga fiskar :P Sen åkte jag hem till gustav, sent och segt var det att köra, kom hit till 2 skulle jag tro. Somnade typ direkt! Idag har jag & gurra varit ner till stan och ätit & köpt studentpresenter åt mig :) jag ska få en jättefin silverring med stenar i, och sen örhängen med samma stenar som ringen, ska jag ha på mig när jag tar studenten hade jag tänkte. Försöker övertala gurra att ge mig grejerna nu men han vägrar :P Körde nyss hem honom till runken, jag var tvungen att åka tillbaka hit och byta om till shorts, höll på att få värmeslag! sitter här och pratar med frankie lite, men ska strax börja dra mig bort till grabbarna. Vi ska grilla och dricka litegrann ikväll, och spela kort! Hoppas alla får en bra lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0