dom har tagit över huset!


2009-05-22 @ 10:47:48

Kattorna är överallt och ingenstans, gustavs frank bor fortfarande hos oss så jag har 4 odrägliga katter att ta hand om. Och under natten har alla trängts med mig i sängen, dock inte samtidigt, dom har turats om. Snark! Vaknade tidigt imorse, hade egentligen tänkt sova ända tills, tja, typ nu. Sitter i sängen och luktar allmänt illa, har inte orkat duscha än :P Väntar på att jakob ska komma, han skrev nyss att han åkte. Jag är inte ett dugg sugen på att plugga med nu måste jag fan göra det. I eftermiddag ska jag träffa elli en sväng, och sen kommer gustav och håller mig sällskap inatt :) Nehej, om jag kanske skulle ta och borsta tänderna! Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0