det var skönt!


2009-05-12 @ 14:37:22

Nu är det verkligen bara ett enda prov kvar, sen är jag finito med gymnasiet :D Breddningen oroad jag mig i onödan för, men i mitt försvar var det ett betydligt enklare prov jag jag hade förväntat mig. Men man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken, eller ån, eller floden eller vad det nu är för slags vattendrag. Men det känns i alla fall hyfsat lugnt :) Kom nyss hem, papi ringde mig innan jag satte mig i bilen i fagersta, och han skickade iväg mig till motorforum där jag hämtade en bil vi ska ha hemma på prov någon dag. En jättesöt röd audi, A4 minns jag att den hette t o m. Inte för att det direkt säger mig något. Hihi, den ser ut som gustavs röda audis barn. Det där lät krångligt. Men jag blev lite kär i bilen! Nu sitter jag här, ska ta tag i PA ändringarna som behövdes, sen försöka skriva klart mitt geografi-arbete. Och sen ska jag ut & gå en sväng, har inte rört på fläsket på nån vecka eftersom jag varit sjuk. Förresten, det är ju eurovision ikväll, eller semifinal i alla fall. Svenskan är med, lär jag se! Tuuudeeluuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0