bra gjort


2009-05-23 @ 15:43:40

Igår & idag har jag & jakke tagit tag i oss själva, och nu har vi princip repeterat hela boken (sen att vi inte direkt gjort alla uppgifter, snarare hoppat över dom flesta. Men det är i alla fall något!) Så jag känner att jag gjort mitt gällande fysiken nu, lite kolla igenom som gäller imorgon annars är jag finitio med det där nu. Feels good! Haha, igår beställde jag & sofia våra kläder till sista studentfesten, hihi, ska bli spännande att se hur det ser ut på :P Porrigt värre!
Gårdagen spenderade jag, förutom plugg med jakob, med min gustav :) Vi kollade på film, lagade mat och jag satt mest och luktade på honom. Hans nya parfym luktar man, me like! Träffade pellan en sväng också, stackarn var jättenervös, hon & becca gör ju gesällen idag & imorgon. Håller tummarna för att det ska gå bra för dom båda :)
Idag är det lördag, känns dock som söndag. Kom precis hem från jakob, och nu vettefan vad jag ska göra. Pappa ska grilla ikväll, så får väl bara sitta och vänta på mat, för nu är jag hungrig! Ska kanske hem til gurra senare, om han inte har något bättre för sig. Fast en ordentlig hemmakväll med föräldrarna skulle inte heller sitta fel! Hur som helst, nu ska jag ta en bulle, tuuudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0