Balen


2009-05-28 @ 14:11:21

Var skitrolig! :D Det var så jävla kul att klä upp sig; få håret fixat,bli sminkad, ha fin klänning osv. Tackar till elinor som fixade frillan & sandra som sminkade mig! <3
Kvällen bestod av god mat, trevligt sällskap, allsång, mitt & jakobs försök till vals och diverse andra danser och även att se hur fina alla andra var :) Jag hade sett fram emot balen och var glad att det blev en sån bra kväll som det blev :) Mina fötter håll på att dö i slutet, och när jag kvart över tolv fick sätta mig i bilen och äntligen ta av dom var det underbart :P Sitter nu och för över alla bilder från gårdagen, ska lägga ut både på bdb & fb, så jag har något att roa mig med ett tag fram över. Ska bli kul att se bilderna som fotografen tog igår sen! Förresten, hämtade ut min&sofias utklädnad tills nästa onsdag, prövade det också, haha snyggt värre kan jag lova! ;D
Men lite sliten är jag idag, efter tre nätter med alldeles för lite sömn. Och inte blir det mer inatt, måste upp runt 6 för vi ska åka med klassen till KI i Stockholm och lyssna på en disputation. Sen är det jag & fialotta som ska leta skor! :)
Slisk på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0