baka baka, liten kaka!


2009-05-23 @ 17:34:12

Papi fyller år imorgon, så jag har precis bakat tårta åt honom; en riktigt somrig grädde & jordgubbstårta, smarrigt värre kan jag lova! :D Fast ska inte sätta dit jordgubbarna förrän imorn, annars kommer tårtan bli helt rosa, och så vill vi ju inte ha det. Mamma stod och suckade efteråt, hon tyckte det var ganska bra av mig att stänka grädde i exakt hela köket. Men är man bagare så är man, jag tror inte domstår och funderar på var all grädde far när man är mitt uppe i att skapa ett mästerverk ;D Hihi! Mmmm, nu börjar det lukta grillat! Jag är så full i sommarkänslor idag så det är helt sinnessjukt, jag vill bara klä av mig naken och springa ut och hoppa i sjön. Förresten! Vid den här tiden om tre veckor har jag tagit studenten!!! Trraaaalallalalalallalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

åh vad allt känns bra ibland. jag älskar dessa dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0