back to reality


2009-05-21 @ 13:30:41

Känns riktigt skönt att komma hem igen till en mjuk säng! Jag har inte sovit bra på den där stenbänken dom kallade säng på hotellet. Det har varit en jättebra vecka, hotellet visade sig vara grymt bra, snyggt, rent och fräscht, till och med enligt mina mått. Och att åka med all inclusive rekommenderar jag, att man ska bli sjuk eller att det ska vara dålig mat stämmer verkligen inte. Det var bra mat och allt var fräscht, jag kommer nog börja åka med all inclusive jämt nu, fan va pengar man spar! Vi var ut och åt några kvällar för att pröva på lite olika kebab, så vi satt inte bara på hotellet :P Fint väder, jättevarmt och bara enstaka moln dom två sista dagarna. Men det gjorde inte så mycket, jag spenderade nästan hela veckan i skuggan med gustavs dolphins are gay sharks-tröja på mig. Nu vet jag att för min del funkar det inte att åka utomlands så här på våren när man inte varit ute i solen innan, hela min kropp blev ett enda stort soleksem. Så det är väl det enda jag tycker varit jobbigt den här veckan, men lite brunare bör jag vara, dock ser gustav ut som han spenderat en månad i Thailand, han är nästan svart nu! :P Dock var turkburkarna ganska jobbiga, och jag tror faktiskt inte jag skulle åka till turkiet igen bara för dom är så förbannat dryga. Första dagen gick vi längst stranden, och vi kom 10 meter fram åt gången innan vi blev stoppade av en ny inkastare till nån bar eller resturang. Visserligen var dom flesta trevliga, men i slutet orkade vi inte ens titta på dom när dom ropade efter oss. Tillbaka till hotellet så var det ett ritkigt tysk-hotell; 90 % av alla som bodde där var tyskar, och all personal kunde tyska, men knappt någon engelska alls :P Dock träffade vi på stockholmska skåningar, en pilkastande full same och några trevliga göteborgare, så helt ensamma var vi inte med tyskarna :P Allt som allt en bra vecka, jag hade glömt bort allt som har med skolan att göra, t o m studenten försvann från mina tankar. Och det var skönt. Men nu sitter jag här hemma med alla tankarna och stressen igen. Nu ska jag snart plugga fysik. Ska bara lägga upp lite bilder från turkey :) Och vill också tillägga att min älskade gustav är brabrabra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0