1 maj


2009-05-01 @ 10:53:38

Händelserik valborg.
Var faktiskt länge sen jag hade en sån kul kväll, och melody club var great! :D Kom hem efter ett någon gång, som vanligt så stannar jag aldrig kvar tills kvällen är helt slut, jakob kallar mig tråkig, jag kallar mig själv smart :P Är pigg som en mört idag, bara balansen som fortfarande är lite off! Har varit vaken sen sju, så har hunnit med två filmer, och även att lägga upp bilder på både bdb & facebook. Kolla in dom! ;D Dock har min kamera lagt av, och jag är lite ledsen över det, orka köpa en ny. Fast den kanske går att fixa, den startar & allt, men det är bara svart på displayen, och alla bilder man tar blir svarta. Vilket resulterade i ungefär 20 bilder tagna på gm som bara är svarta :P Gjorde inte av med allt för mycket pengar, jag minns hela kvällen och mår hyffsat idag. Bra gjort! :D
Nu åkte mami & papi upp till sälen för att hämta hem husvagnen, och jag ska gå till stationen om nån timme och åka hem til gustav :) Fast vi ska tillbaka till Virsbo senare ikväll när han känner sig redo att köra bil :P
Nehej, nu ska jag nog äta lite rester från gårdagen, åt inget alls när jag kom hem igår, så jag är döhungrig nu! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0