vårkänslor bubblar upp


2009-03-15 @ 13:31:47

När jag klev ut imorse och skulle sätta mig och köra hem från gustav fylldes hela jag av varma, trevliga vårkänslor. Vilket skitfint väder det är! Åh, man behöver bara titta ut genom fönstret för att bli lite glad. Bort med all snö nu!!!
Jag åkte hem tidigt från gurraponken imorse, för jag skulle plugga geografi innan jag ska iväg och träna. Men än så länge har jag inte fått något gjort! Gör i princip allt annat. Men måste verkligen ta tag i skiten snart. Dagens mål; hälften av instuderingsfrågorna ska vara besvarade innan jag går och lägger mig. Suck. Men jag är taggad, taggad inför nästa fredag när det är utgång som gäller :D Förresten, en fråga, vet nån vilken vecka vi har påsklov? Är det 14 eller 15?! Jag är ganska förvirrad för har trott att det var vecka 14, men västerås har vecka 15 plus att mamma sa att det inte är påsk vecka 14?! :P Aja, på tal om något helt annat, nu har jag i alla fall valt ämne till engelskan; The american dream. Sökte nyss på google, och hittade en massa sidor så kommer nog bli ganska lätt att skriva om det. Pust, när ska jag hinna det? På söndag. Haha, dagen innan den ska vara inlämnad. Fy skäms på mig! Nu ska jag plugga geografi, ja det ska jag.


BLÄÄÄÄÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0