upp och hoppa!


2009-03-27 @ 08:23:39

Jag har haft en konstig natt. Jag blir väckt, jag drömer konstiga drömmar och katten skriker i mitt öra. Men pigg är jag ändå! Inge vidare sugen att åka till skolan dock, fredgar är sköna, men idag är jag inte sugen på en massa matte. Men jag måste, eftersom jag missade matten både i måndags & i tisdags. Direkt efter skolan åker jag till gurra:) Han hämtar mig vid stationen, sen åker vi ut till maxi och handlar. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på ikväll, förutom attjag kommer stå för matlagningen. Gurra har i alla fall börjat motionera, så på förmiddagen imorn är det vi som ska ut och promenera i förhoppningsvis varmt och skönt väder. Sen åker jag hem med elli från stan och spenderar resten av kvällen med henne och massa andra härligt brudar. Jag tycker det låter som en bra helg det här! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0