två lediga torsdagar på raken


2009-03-19 @ 15:43:16

Livet är bra härligt ibland, åkte hem från gustav vid ett idag, bestämde mig för att promenera hem från stationen i det sköna vädret. Och riktigt skönt var det! Har suttit och laddat ner en massa bra musik och bränt en riktig partyskiva tills imorgon. Egentligen borde jag passa på att plugga nu när jag är ledig från skolan, t ex skriva klart engelska arbetet, men har ingen lust med det och tänker faktiskt ta en riktig slappisdag idag! Ska strax hem till mormor och äta, nu när mamma & pappa är uppe i sälen så ser som vanligt lilla mormor till att jag & bror inte svälter ihjäl :) Håller på att krångla med mig carro ut imorn också, fruntimmret ska ju alltid vara omständig ;) Nej men vill verkligen att alla följer med ut för jag tror och hoppas det kommer bli roligt! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0