time to sleep


2009-03-01 @ 22:23:29

Kollade precis klart på Changeling, riktigt bra var den! Faktiskt bland det bästa jag sett på ett tag. Ni borde se den!
Och jag borde försöka sova nu, men är inge sugen på det, ska nog lägga mig & läsa en stund. Kroppen känns bra efter dagens träning, spinningen var det jobbigaste på länge, men fan så skönt det känns efteråt :) Och på tal om kroppen, jag är fortfarande lite röd på bröstet sen solningen i torsdags :p Tur att jag skippade det i lördags, haha! Men på fredag ska jag dra med min man och sola, han behöver bli lite brunare han också. Och då kommer vi kunna bli ännu brunare när vi far utomlands! Förresten har jag tittat på en massa klipp på Johan Glans idag. Han är bra rolig! Jag vill åka på nå sånt, när nån komiker uppträder. Hur som helst så ska jag leta rätt på min bok nu och sen göra ett försök att somna. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Elli

Du kan få låna min svenskabok så somnar du på stört!

2009-03-02 @ 10:28:31
URL: http://eliinorabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0