till er räddning


2009-03-29 @ 14:34:08

Jag är så otroligt positiv och glad nu för tiden. Snart kommer folk börja kasta sten på mig för jag är så himla uppåt. Jag ska i alla fall gnugga av min positivitet på sofia idag, hon verkar vara i behov av en positivgnuggning! Hihi. En hel del folk verkar behöva min gnuggning, men var inte orolig! Er tid kommer, jag ska bara leta rätt på er sen är ni chanslösa, positiva och uppåt kommer ni vara efter jag är klar med er (om ingenting slår fel och ni bara blir arga). Sofia kan nog ha rätt i sina teorier om min bipolaritet, jag känner mig verkligen manisk just för tillfället. Everything is possible! Känns nästan som jag är ute på ett litet korståg, bara att mitt inte handlar om att slå ihjäl folk och bli rik.
Det handlar om helt andra, och betydligt viktigare saker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0