the weekend


2009-03-22 @ 12:34:09

full fart  känns det som det varit hela helgen, fast gårdagen bara bestod av slöande :P
Var ju utgång som stod på schemat i fredags, åkte till ellis lägenhet här i stan direkt efter skolan med sofia. där var redan annorna och vi satte igång och fixade tills oss. Efter sex så hade resten av förfest folket trillat in, och tjugo i åtta tog vi taxi ner till bmb. dansade och hade trevligt, efter tio tog fialotta och jag en taxi hem till gustav som hade en massa folk hos sig. Sofia for hem vid tolv, medan jag & Sofie fortsatte efterfesten till tretiden. I lördags vaknade jag med ont i halsen och kände mig ganska hängig. Men efter jag & gurra städat igenom hela lägenheten och duschat oss rena, mådde jag betydligt bättre. Lördagen blev riktigt mysig; vi lagade mat tillsammans, tände en massa ljus och mös hela kvällen. Dock gick jag och la mig efter elva, var lite sliten.. Vaknade upp idag och hade ännu mer ont i halsen, plus att jag svettats hela natten. Så blir ingen träning idag, och inte imorgon heller för vi åker ju til linköping för att kolla in universitetet. Dock är vi inte helt överrens när vi ska åka och vilken väg. Får se om vi ens kommer komma fram! :P hur som helst, blir kvar här hos gustav några timmar till, vi ska väl snart åka och handla och sen laga mat. Tudelu!

kan tillägga att jag är trött på att anstränga mig hela tiden, för att hålla alla glada & nöjda. nu skiter jag i det, känns som jag gjort vad jag kunnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0