slut på lovet


2009-03-01 @ 14:26:37

Känns faktiskt som om veckan varit jättelång! Även fast jag inte gjort något speciellt känns det som om det var flera veckor sen det var fredag och vi fick lov. Så det känns inte allt för farligt att komma tillbaka till skolan (fast kommer antagligen kännas tvärtom imornbiti när jag ska upp halv sju). Det är bara fysiken som spökar. Vill faktiskt bara bli av med den nu. Sofia kom till västerås igår, vi skulle plugga hela dagen. Inte så mycket plugg, jag tvivlar på att vi fick ihop ens en timme fysik. Istället var vi ner på stan, Sofia ville göra av med pengar, vi kom hem igen, då kollade vi tv samtidigt som vi försökte plugga. Inte lyckat. Sen åkte vi ut till Maxi, bokrea, vi spenderade en hel del tid där ute. När vi kom hem var klockan snart åtta och strax därefter for Sofia hem! Vilket leder till en enorm ångest idag. Fan, jag borde plugga istället för att sitta här. Men totalt omotiverad. Ska och träna om 2 timmar, skulle hinna hur mycket som helst på den tiden, men icke! Bara fyra veckor sen är det lov igen och efter det tar vi i princip studenten :p Det är bara att hålla ut & köra på den här sista tiden. Ja. Så därför tar jag mig nu i kragen och läser igenom induktionskapitlet, kanske jag kommer förstå lite i alla fall. Buhu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0