rubrik


2009-03-05 @ 17:04:02

Har suttit framför datorn i över en timme, jävlar vilket effektivt tidsfördriv alltså! Ska iväg till fagersta om ca en halvtimme och slåss lite med fialotta. Hoppas på att få lite skön träningsvärk tills imorgon. Skapligt seg dag faktiskt, längtar tills jag får gå & lägga mig. Har egentligen absolut inget att skriva. Men som sagt; tidsfördriv. Jo förresten. Något väldigt roligt hände idag (antar att inte många fler än jag komemr tycka att det är kul, men som sagt, jag gör det i alla fall :P)! Jag & Jakob gick en bit bakom Sofia&Carro idag när vi skulle tillbaka till skolan från matsalen, så sa jag till honom att vi skulle snöpula dom. Efter ett tag sprang jag fram till S&C och drygade mig & när Jakob kom ifatt så sa han att det var min idé att vi skulle snöPULLA dom. HAHAHAHHAHHAHAHAHAH, jag dog nästan, fan va kul det var! Tja, hoppas någon mer än jag anser att det var kul, så humorlösa kan ni väl inte vara? :P Hihi, nu ska jag byta om till träningskläder, tudelu!

Kommentarer
Postat av: Picko

Hahaha! det var ju as kul!!

2009-03-05 @ 21:54:47
URL: http://pernillalonnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0