roadtrip ner till Linköping


2009-03-24 @ 09:00:01

Är jätteglad att jag åkte ner för att kolla in universitetet, träffade massa trevliga människor och fick se mig omkring och fråga hur många dumma frågor jag kunde komma på. Mycket givande dag! Nu känns det som som Linköping är helt rätt för mig. Och det är bra, lite av en lättnad, var rädd för att jag skulle hata skolan och allt när jag väl var där, och då skulle jag vara tillbaka på ruta ett, men så vart det inte. Tror att även jakob, linkan & lüttke var väldigt nöjda med dagen. Sen att resan hem faktiskt var ritkigt rolig är väl också positivt, jag orkade inte köra så jakob & linkan fick dela på hemresan. Vi höll på att dö ett antal gånger på grund av idiotiska omkörningar, dumma vändningar och besök i diket :p Ok, vi var inte ner i diket, men det var inte långt ifrån! Haha, jag hade jättekul i alla fall. Men jag är sjuk idag, vilket jag ju också var igår men det sket jag i. Tisdagar innebär bara pissig fysik och en kort mattelektion, så jag stannar hemma och vilar upp mig. Hade tänkt sova ut imorse, men vaknade halv åtta. Vilket kanske var bra för jag måste skriva klart mitt engelska arbete och finputsa på mina medicinarbeten som jag måste skicka in i veckan. Pust. Men åh jag är fortfarande glad, för nu vet jag ju vart jag ska ta vägen i höst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0