rise and shine!


2009-03-08 @ 11:54:58

Vilket hemskt väder, nu orkar jag inte med det här längre; nu får våren, solen & värmen komma!
Blev en trevlig lördag, Sofia kom och vi ordnade lite PA, skrev bland annat ett mail till en tysk forskare. Ska bli spännande och se om hon svarar. Sen bastade vi, och åt en massa glass och sen ost & kex, dock inte i bastun :p
Vi gick upp för ungefär en timme sen, Sofia for nyss hem. Jag ska försöka plugga nån timme innan det är dags för träning; core&spinning. Och imorgon är det måndag igen. Suck. Fast det är bara 3 veckor kvar tills vi får påsklov, men det är inte heller helt bra. För PA ska vara klart 3 veckor efter påsklovet, och jag & Sofia har inte börjat skriva än. Men det känns ändå ganska bra nu när vi fått ut enkäten, skrivit det där mailet, funderat på den praktiska delen. Tror det kommer kunna bli bra det här :) Sen är det ju bara och vänta & se om lärarna håller med oss :P Nehej nu ska jag sätta mig och lyssna på musik och repetera det som står på schemat idag (ja Carro, jag har också införskaffat mig ett pluggschema. Tillskillnad från ditt så fyller mitt faktiskt sin funktion eftersom jag följer det ;D )

tjingis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0