melodifestivalen & spyor


2009-03-14 @ 22:27:07

Gustav sitter och spelar tv-spel. Fast det kan han väl få göra eftersom jag var tvungen att se melodifestivalen. Jag röstade på snällasnälla. Hon operakvinnan vann, vilket jag inte kunnat gissa. Fast vem vet, hon kanske går och vinner hela alltihopa. Idag har jag typ sovit hela dagen, gick inte upp förrän efter två  (men då hade jag vart upp tidigare och sen gått och lagt mg igen). Jag & gurra var hem till hans föräldrar tidigare ikväll och åt. Det var gott men jag började må skit illa när vi kom hem till gustav igen och råkade spy?! Trodde jag blivit magsjuk men direkt efter jag spytt mådde jag bra igen och det gör jag fortfarande. Konstigt. Hur som helst, åkte in med mami&papi till stan igår, vi var in och fixade balklänningen min. Ååååh den kommer vara så fiiiin! Skulle få hämta den om 3 veckor ungefär. Sen var vi ut och åt, en massa gott. Resten av kvällen spenderade jag med min gustav. Och ikväll kommer väl se likadan ut som gårdagen; gustav dricker folköl medan jag dricker cola. En eller två filmer ska vi väl också hinna med. Förresten! Vi kastrerade ju frankie igår, plutten. Jag stod och kollade på medan gustav satt på andra sidan rummet och tyckte hemskt synd om katten. Sen var kissemissen helt väck hela kvällen, vinglade runt som om han smakat på för mycket av gurras folköl, hihi.

tjineling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0