måndagar är inte alls roliga


2009-03-30 @ 16:18:04

Hade i alla fall sovmorgon imorse, vilket behövdesför jag låg vaken allt för länge och kollade igenom första säsongen av En callgirls dagbok, har läst en bok som jag tror serien baseras på? Hur som helst väldigt bra, och framför allt, roligt! Måndagen i skolan var seg som vanligt, dock väldigt rolig matte vi räknar just nu på E-kursen, breddningen fortfarande ganska seg. Kom hem och fick äntigen pröva min klänning jag beställt inför studenten, den satt riktigt bra, min mamma var chockad över att den satt så bra, med tanke på att jag inte prövat den utan bara beställt. Så det känns bra, allt som behövs nu är ett par snygga klackar att ha till. Haha förresten, efter spinningen & coren åkte jag & Sofia på yoga :p Det var faktiskt ganska kul, avslappnande och jobbigt! Har träningsvärk i magen idag, fast det är nog från coren. Ska iväg och träna combat ikväll, med mimmi av alla människor! Hon har tydligen gåttoch blivit duktig nu inför sommaren, så jag & sofia fick med henne på combaten ikväll. Nu ska jag strax käka sen kolla in nyaste heroes avsnittet, och ladda ner andra säsongen av en callgirls dagbok, ha en fortsatt bra dag hörrni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0