man skulle kunna tro att det är söndag


2009-03-07 @ 15:12:12

Jag sitter och pluggar matte, eller ja, inte just nu men har gjort det i snart 2 timmar. Ok där överdrev jag antagligen, men ett tag har jag pluggat i alla fall. Men nu har min hjärna slutat fungera, så jag gav upp, ingen idé att fortsätta när allt blir fel :P Läste nyss i Sofias blogg att hon fått för sig att jag är på bättre humör idag, HA, skulle inte tro det. Imorse var jag i och för sig ganska trevlig&glad, men nu börjar jag bli sur och irriterad igen. Eller snarare lite uppgiven. Humpf. Hela dagen har fått den där jobbiga söndagsfeelingen över sig, hemskt väder, plugg.. Alla ingredienser för en hemsk söndag finns här, bara det att dom kommit på fel dag. Något positivt är i alla fall att jag fortfarande har en sjujävla träningsvärk sen i torsdag, mina lår alltså! Jag & Patty ska ut och promenera när hon kommer, så går förhoppningsvis bort en del, för annars kommer spinningen imorn bli kämpig att ta sig igenom.. 

Nu när min sinnesstämning är som den är känner jag mig elak. Tur att personer som förtjänar att få höra inte befinner sig i min närhet just nu! MOAHAHHAHAHA (elakaste skrattet ni kan tänka er!) Slutet närmar sig, och om man tänker efter, skulle det inte kännas enormt bra att avsluta med att få vädra ut allt man tänkt och tyckt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0