lite varmare


2009-03-26 @ 18:15:23

Kom nyss in från en låång och skön promenad, gick ner till bruket och sen hem igen längst stora vägen så det vart ett x antal km :) Skulle varit perfekt om det vara vart lite varmare, så jag kunnat skippat jackan och bara kört på en tjocktröja. Men dom tiderna närmar sig! Hela veckan har andats vår, det är ju underbart!
Idag fick vi våra studentmössor plus alla kläder jag beställt! Satt som ett smäck, dock hade jag nog klarat av att haft en storlek mindre på mössan, men med lite lockar och löshår så komemr den nog sitta där den ska ;D Så imorn tänker jag inviga min student 2009 t-shirt, löjlig eller hur? Fats jag har gått omkring med både t-shirt, mjukisbyxor och tjocktröja som jag fick hem idag sen den minuten jag klev innan för dörren :P
Ännu en effektiv dag; jag & Sofia la ner några timmars arbete på vårt PA, gjorde klart vårt fina minnestest. Det känns faktiskt riktigt bra, bara vi kommer igång med skrivandet såsmåningom :) Ska övertala fialotta att vi ska ha 2 heldagar nu på lovet och bara skriva och ha oss, skulle ju vara skönt om vi vart klara med PA någon vecka, eller åtminstone en vecka, innan det ska vara inlämnat. Ska leta rätt på nå bra filmer och sen packa lite grejer jag ska ha med mig hem till gustav imrogon, hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0