på tal om att ha kul


2009-03-31 @ 15:48:31

Det är ju det vi ska ha nu sista tiden i trean?! Ni har väl inte glömt det? Jakob verkar ha gjort det i alla fall, Caroline också, dom är deppbullar! Jag kom på mig själv med att ha roligt, kul va?! ;D Inte fasiken behöver man vara full dygnet runt eller ens göra något speciellt, handlar bara om att krydda till vardagen med ett skämt eller två.Och därför ska ni vara glada över att ha mig i klassen, jag ska börja dra en massa skämt så alla skrattar och är glada. Själv är jag inte ett dugg trött på skolan, eller trött på något överhuvudtaget, skulle möjligtvis kunna vara på all falskhet.  Jag känner och tycker som alltid, men är trött på all talk and no business. Ja hur som helst, nu ska jag ut på internet och leta skämt så att resten av klassen kan ta och rycka upp sig, är ju för fasiken bara 2 månader kvar tills vi är klara med skiten! :D

haha kan börja min rolighet med att berätta att idag förolämpade lärar-konrad (mer känd som knäpp-konrad) mig & sofia, och efter han gjort det SKRATTADE han. Men det jag vill få fram är att man kan ju ha roligt på andras bekostnad, dock är det men sista utväg för att glädja min omgivning (eftersom det betyder att en person kommer bli driven med och alltså antagligen inte kunna uppskatta roligheten). Men skulle idéerna tryta får sofia bli målet för min karriär som komiker.


SMMMIIILLLEE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0