jävla dag


2009-03-16 @ 21:21:20

Vaknade imorse med huvudvärk och kände mig trött som in i helvete. Skolan var en riktig jävla pina idag, jag var sur och kände mig allmänt sliten. På tåget hem somnade jag, bara tur att jag vaknade när det kom fram till Virsbo. Det första jag gjorde när jag kom hem var att lägga mig, hade lovat Sofia att komma förbi henne tidigare innan träningen och hjälpa henne lite, så tänkte bara vila en stund. Men jag somnade och 1,5 h senare kom mamma in och väckte mig. Så hann inte med att åka till fagersta tidigare innan träningen, var inte långt ifrån att jag ringde och avbokade den också. Men jag tog mig i kragen och efter en massa falukorv kände jag mig lite mer fit for fight. Dock är jag glad att jag tränade, nya combat passet är skiiitkul! I like alot! Så avslutade en allmänt jävlig dag på ett bra sätt. Men nu sitter jag också här, endorfinerna sprutar ut genom öronen tillsammans med allt svett. Ok, svettet sprutar inte genom öronen. Min poäng är att jag inte kommer somna lätt ikväll; en 1,5 h lång "powernap" och sen träning är inte den bästa kombinationen om man vill komma i säng i tid. Förresten! På måndag åker jag, jakob och mattias till linköping för att kolla in våra blivande utbildningar. Ska faktiskt bli ganska skoj med en liten road trip. Plus att jag slipper måndagen från helvetet, usch va jobbig min måndag är. Nejnej, om jag kanske skulle hoppa in i duschen?! Åh förresten längtar jag som fan till fredagens utgång, wiiihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0